fredag 1. mars 2013

Blomster.

Da er jeg i gang med blogg! Hurra! Jeg har tenkt på det en stund, men har vært litt usikker og dermed latt det vente. En uke med ferie og late dager har gitt både overskudd og den tida jeg trang, så nå er jeg altså her. Med god hjelp fra den fine mannen min ble det også en skreddersydd heading.
Jeg er veldig glad i interiør og foto og håper mine innlegg kan glede, inspirere eller gi ideér til andre.

Jeg måtte jo begynne et sted og da ble det naturlig for meg å starte med blomster. Ikke at det akkurat er tida for det ute helt enda nå når våren nettopp er startet, men inne pynter jeg med blomster støtt og stadig. Med gode råd fra min lillesøster som er blomsterdekoratør holder blomstene innendørs seg fine over en god stund også. Til hver helg pyntes leiligheten med nye snittblomster, og som regel står de hele neste uken gjennom. Favoritter kan dere se på bildet hvor det blant annet er greinroser, svibel og en gøy potteplante ved navn Corocia.

2 kommentarer:

  1. Gratulere med blogg kjære du blir spennede å følge med!!

    Katrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Ja, da er jeg i gang- så håper jeg å holde den nokså oppdatert. Lenker gjerne opp din dersom ok? God lørdag til deg og dine:)

      Slett