søndag 3. mars 2013

Gamle løkkasser.


I lang tid har jeg vært på utkikk etter gamle melkekasser/ løkkasser uten helt å ha funnet det jeg var på jakt etter. I flere blomsterbutikker har jeg også spurt, men ingen hadde inne for salg og bestilte heller ikke til kunder. Men til slutt var det en blomsterbutikk her i Bergen som var positive til å bestille for meg. Jeg var så fornøyd når kassene var kommet til butikken, og jeg kunne realisere planene mine om skokasser og nattbord. Jeg liker godt å blande inn gammelt interiør/småinteriør i mer moderne omgivelser. Dette skaper gode kontraster som jeg trives med uten at det blir for mye.




Soverom. 
På det ene nattbodet ligger en heklet liten duk fra en av mine grandtanter, og på den står en gammel vekkerklokke etter bestemor og bestefar. Planen er å kjøpe noen elegante lamper til å ha stående. Har sett noen fine- men ikke helt opptimale på både Living og Ikea, men er fremdeles i tenkeboksen.



Entré. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar